Gražus, ramus savaitgalis

Ko gero nėra įdomesnio ežero Dzūkijos žvejui žiemą, kaip Dusia. Tai gi mes su šaunia kompanija leidžiam savaitgalį šitoj baloj. Oras fantastinis (šilta, saulėta, jokio vėjuko). Tikras kurortas. Gal net gi per geras, nes prieš kelias dienas čia gerai kibo, kai oras buvo labai bjaurus-saulę keitė didelis vėjas su sniegu. Žvejų susirinkę labai daug - apie 100. Tačiau ešerių, mekšrų kibimu pasirigiri galėjo tik retas kuris. Mums irgi buvo nepyragai. Beieškodami žuvies nuėjome rekordinį atstumą – kokius 5-6 km (nuo bažnyčios iki Rinkotos aikštelės), išgrežėme begalę ekečių, bet pagauni  vieną ešerį iš eketės ir viskas – gali eit toliau arba laukti dar pusvalandį ar valandą, kol  kitas jo brolis susigundys. Tiesa ešeriai neblogi. Bent pas mane vidurkis apie 200 gr. Aš pagavau 13 dryžuotuojų. Kiti mano kolegos šiek kiek mažiau:) Vakare sutikau savo seną prietelių Romą, kuris žvejojo apie bažnyčią, jis sugaudė net 21 normalaus dydžio žuvelioką (vienas jų kokia 300-400gr mekšras). Bandėme ieškoti stintų, tačiau jų neužtikome. Tad ir vienos slaptos sistemos, kuriai naudojamos stintos, neišbandėme. Tiesa ištraukti didesni ešeriai buvo gerokai jomis apsiėdę – ištraukus ešerį iš burnos pasipidavo stintų likučiai.